.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه


* درحالي كه روزنامه صهيونيستي هاآرتص روز چهارشنبه به نقل از برخي منابع در نيويورك ادعا كرده بود كه مقام‌هاي ايراني و آمريكايي در نيويورك درباره طرح آمريكا براي برقراري "روابط ديپلماتيك غيررسمي" گفتگوهايي داشته‌اند، سخنگوي وزارت خارجه آمريكا اعلام كرد از تماس مستقيم مقام‌هاي كشورش و ايران اطلاعي ندارد. فيليپ كراولي با اشاره به اينكه آمريكا از طريق كشورهاي ديگر كه با ايران رابطه ديپلماتيك دارند مواضع خود را به جمهوري اسلامي ابلاغ مي‌كند، درباره گزارش روزنامه هاآرتص گفت: "من از هرگونه تماس مستقيم بين مقام‌هاي ايالات متحده و ايران بي اطلاع هستم." وي افزود آمريكا و ديگر قدرت‌هاي بزرگ درحال حاضر تمام تلاش خود را براي باز گرداندن ايران به مذاكرات اتمي با گروه 1+5 متمركز كرده‌اند. هنوز مقامات ايراني واكنشي نسبت به گزارش هاآرتص نداشته‌اند.
* روز نهم مرداد ماه رسانه‌ها خبر از لغو چاپ انحصاري آگهي‌ها به روزنامه دولت دادند، اما نه تنها لغو اين مصوبه اجرايي نشد بلكه همچنان ادارات و سازمانهاي دولتي در خراسان رضوي بر عدم لغو اين مصوبه تاكيد دارند و به اصطلاح كار خود را مي‌كنند! در عين حال بسياري از مديران روابط عمومي ادارات علي‌رغم نارضايتي از اين روند مي‌گويند، تحت فشار مديران ارشد مجبوريم همچنان آگهي‌هاي خود را با قيمت‌هاي خلاف عرف به روزنامه دولت ارسال كنيم.
* حاج منصور ارضي گفت: "من زماني از احمدي نژاد حمايت مي‌كردم كه احساس مي‌كردم و مي‌ديديم كه در خط ولايت و امام زمان(عج) است. براي ما شخص ملاك نيست؛ براي ما ولايت فقيه ملاك است و هر كس از آن فاصله بگيرد از او فاصله مي‌گيريم" به گزارش عصر ايران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وي در مراسم زيارت عاشوراي حسينيه صنف لباس فروشان تهران، با انتقاد از سخنان اخير احمدي نژاد گفت: "‌ما كه نفهميديم آن همه "اللهم عجل لوليك الفرج" گفتن چه شد؟ نمود عملي آن كجاست؟" اين مداح معروف افزود: "حضرت امام(ره) چند منشور مهم دارند؛ مقام معظم رهبري نيز چند منشور دارند؛ و بالاتر از همه وجود مبارك حضرت اميرالمومنين(ع) منشور بسيار مهم و جامعي (براي سعادت دنيا و آخرت ما) دارند؛ آن وقت رئيس‌جمهور مي‌آيد و دم از منشور كوروش مي‌زند و آن را به عنوان سند افتخار و راهگشاي ايرانيان معرفي مي‌كند؛ در سندي كه هيچ حرفي از امر به معروف و نهي از منكر نيست؛ سند كوروش براي حمايت و دفاع از يهوديان بوده است ولي نمي‌دانم چرا اينها اين چيزها را نمي‌فهمند؟" وي افزود: "اين كه مي‌گويند "مكتب ايراني به جاي مكتب اسلامي" اين نشانه انحراف فكري اين آقايان است. كتاب سعادت بخش همه انسانها فقط "قرآن كريم" است". حاج منصور گفت: "من اطلاع موثق دارم كه اين فرد (مشايي) در آنجا (آمريكا) با چه كساني و چه گروه‌هايي ديدار داشته است و اهداف او چيست. دعا كنيد رئيس‌جمهور به خودش بيايد و بفهمد كه در اطرافش چه مي‌گذرد".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.